dilluns, 22 de setembre del 2008

Òbviament, el primer

Escric i reescric i tot ja s'ha dit. Tanmateix la ruleta segueix girant i avui s'ha parat en el número zero.
Per tant, avui és un dia com qualsevol altre per seguir i començar alhora a.
Per tant, avui és.
Per tant, m'assec, em rasco el lòbul dret de l'orella i penso que probablement demà també serà, em mossego la part inferior del llavi, s'humiteja, miro les lletres del teclat de l'ordinador i em fixo sobretot amb les de la fila superior. Concretament amb tres. Amb la lletra e, amb la y i amb la p.
Teclejo primer la del mig, amb un saltiró em desplaço cap a l'esquerra i com un llamp arribo a l'altre extrem i escric: yep
O millor dit: yep!
Que vol dir salut o salutacions,
...i ja està.

3 comentaris:

Lluís Llobera ha dit...

YEEEEEP Guif !!!!

Ernest ha dit...

yyeiii molt bé Guiff, si segueixes així algun dia em veig llegint algun llibre teu!!

pd: perquè no escrius la definicó de Baldo perquè la gent se l'aprengui...

Ranstar ha dit...

Bon principi